1. We zijn hier kort geleden even een hapje wezen eten en we wisten dat de zaak was overgenomen door een nieuwe eigenaar. Helaas hebben ze van het gezellige eetcafe een restaurant geprobeerd te maken.

De gezellige versiering was weg. Tevens nieuw personeel die blijkbaar weinig kaas van 't vak hebben gegeten. Er stond vijf man bediening chagerijnig niks te doen. Het duurde enorm lang voordat ze langs kwamen voor een tweede drankje, ondanks dat ze wel op je tafel keken. Als je probeerde contact te zoeken met de bediening, keken ze je gewoon weg terwijl ze niks stonden te doen bij de bar. Tevens waren de prijzen van de gerechten gestegen.

Jammer dat de Watersport zo veranderd is. Van een gezellig eetcafé waar je zo even naar binnen stapt om even een hapje te eten naar een slecht restaurant.