1. Restaurant nodigde qua uiterlijk niet echt uit om er te eten.
    Deed een beetje denken aan een Chinese patatzaak (die er trouwens ook echt was). Maar vrienden hadden mij gezegd er heen te gaan en daar doorheen te kijken.

Dus toch naar binnen gegaan, werden er vriendelijk ontvangen.

Keus te over, slechts 1 tafel bezet en nog plenty leeg. Als dat maar goed gaat komen.

De menukaart geweigerd, gevraagd of Chen, een verrassings menu wilde samenstellen. Vis voor mijn vrouw en voor mij was alles ok.

Duurde even voor het meisje begreep wat wij wilden. Intussen wat te drinken besteld en gedacht: "laat maar komen!"

En dat deed het ook, zelden zo lekker Oosters gegeten! Geen idee of het Chinees was of uit een ander land, maar wat kan die man lekker koken! Ook de garnering zag er super uit!

Dit is het lekkerbekken paradijs. Wij snapten er helemaal niks van dat het hier niet drukker was.

Echt geweldig en een bezoek dubbel en dwars waard. Dit menu was uiteraard wat prijziger dan op de kaart, maar het geld meer dan waard.

En de bediening? Simpel, geen hoogstandje, maar wel erg aardig.

Alleen de kindertjes, hoe lief ook, passen er niet echt bij. Maar verder geen last van gehad.

De sfeer wordt steeds beter naarmate je weer een verrassing op je bord krijgt!