1. Afgelopen zondag er gegeten. De bediening was traag. De een wist niet wat de ander deed. Ze kwamen wel 4 keer vragen wat we besteld hadden. De bediening was tráág.

Het eten is matig. Een warme groente is ook wel lekker bij je warme maaltijd, maar helaas die blinkt door afwezigheid. Sorry, maar 2 gesneden sla blaadjes met een dressing maken mij niet echt gelukkig. Het vlees was redelijk, maar aan de weinige kant. Amper 1/3 van een varkenshaasje geserveerd met 5 stengeltjes friet. Dan is de 21.50 of zo voor een 3 gangen maaltijd nog steeds aan de prijs.

De sfeer in de buitenring is snel lawaaierig, zeker als er allemaal kinderen rond rennen en kruipen. De aankleding is wel een stuk verbeterd met een goede vloer erin en betere tafels en stoelen dan voorheen.

Dus al met al geen aanrader denken wij. Helaas, want Reusel kan wel een goed en betaalbaar restaurant gebruiken.

1. Jammer hr. van Poppel dat u niet met ons in contact wilt treden zoals wij via eet.nu gevraagd hebben. Wij zijn een startende onderneming en doen er alles aan om iedereen tevreden te stellen. U geeft ons door uw bovenstaand verhaal echter geen eerlijke kans. Ook vind ik het vreemd, want iedereen "klaagt" bij ons dat de porties friet zo groot zijn. U heeft dat blijkbaar zo niet ervaren. Jammer, en vooral jammer dat u niet met ons in contact wilt treden.

2. Beste Mevrouww Damiëls,

Wij hebben jullie wel een eerlijke kans gegeven want wij zijn komen eten. Wij hebben onze eerlijke mening gegeven en dat u dat geen eerlijke kans geven wilt noemen dan is dat voor uw rekening.

De redenen voor deze waardering staan vrij duidelijk omschreven daarom zie ik het nut van contact niet in want dat word zoals u het hier al stelt:

Alle anderen ervaren het anders.

Dat is fijn voor alle anderen maar wij hebben onze eigen ervaring hier opgeschreven. En o ja welke reactie hier nog op komt dit is echt mijn laatste reactie hierop.

Veel succes verder met het uitbaten van 't Torentje.