1. Tegenvaller! Geen lekkere krokante friet! Zaten zelfs zachte frieten tussen. Teveel schil aan de friet.

4,5

1. Ik weet niet hoor maar op je foto is duidelijk te zien dat het krokante en goed goud gebakken friet is. Dus als je plaatje je review kracht bij moet zetten... Werkt zo niet echt. En als het om de schil gaat... dat hoort zo. Aardappelschillen kan je eten en geven zelfs karakter aan je patat.

2. Beste Rémy,De foto is helaas mooier dan dat het werkelijk was,een beetje schil is inderdaad lekker en goed maar moet niet teveel zijn.
    Maar dit was gewoon geen lekker en bijzonder frietje.(en veel harde stukjes)
    Bij Martin Zwerts in Eindhoven( meervoudig winnaar van frietopia )schrokken ze wel van de foto.
    Ik kom uit Capelle aan den IJssel maar ga regelmatig naar Martin Zwerts in Eindhoven,daar serveren ze naar mijn mening de beste en lekkerste goudgele frieten!