1. Fam. Bieker

Het terras van Hap&Stap zag er uitnodigend uit, daarom besloten wij met 3 personen daar te lunchen. De kaart werd bekeken, 2 bier, 1 droge witte wijn besteld en 3 tonijnsalades (8,20 Euro) besteld. De witte wijn bleek zoet (vergissing), kan gebeuren, maar toch... Klein glaasje voor 2,80 Euro, maar ach....

Toen kwam de salade op een boterhambordje, veel sla, grotere schijfjes meloen over kleinere gedrapeerd (tikkie bedriegelijk!), plakjes tomaat en komkommer, beetje dressing, 1/4 stukje aardbei, wat kappertjes en een vingerhoed tonijn. Dit "alles" aangevuld met sneetjes petits pains, boter en zandkorrels.

Op de vraag of het smaakte, werd aangegeven dat het wel erg weinig tonijn was. Waarop de dame zei, ik zal het doorgeven. De rekening werd gevraagd, dezelfde dame zei dat het 33, 20 was. Er werd 35 meegegeven, er kwam 1,20 terug! Toen mijn man vroeg, waar om geen 1,80?, werd er terloops medegedeeld dat het bedrag fout gezegd was, het moest i.p.v. 33,20 door een rekenfout 33,80 zijn. En dit zonder bon of uitleg.

Nee, Hap & Snap is echt een blamage, wij zullen het niemand aanbevelen!