1. Vanavond het paasbuffet genuttigd. Voor ons de eerste keer bij het Wapen van Rosmalen. We hadden een plek bij de deur, in een grote zaal, ronduit een slechte plek. Iedereen loopt in en uit, roken, toilet e.d. De bediening zag ons niet. Dus het werd lang wachten op een drankje. We hadden alleen het buffet gereserveerd, zonder drankjes. Je zou zeggen, hier valt wat te verdienen, maar nee hoor, de bediening keek niet eens naar ons. En ze zagen er vermoeid uit, wat ik ook wel snap, want het was bere druk.
    Het eten was niet slecht, maar ook niet bijzonder, wel aardig. Als je bijna nooit uit eten gaat is dit misschien bijzonder en lekker en een leuk avondje uit. Dessert buffet, daar stormd om half negen ' s avonds niet veel meer op en het waren toetjes kant en klaar uit vriezer van de groothandel. Omdat we er altijd langs komen met de auto wilde ik gewoon eens binnen kijken en het ervaren, dat hebben we nu gedaan. Volgende keer rijden we gewoon door en zeggen we tegen elkaar: daar hebben we ook eens gegeten...

3,5