1. Met Dinnersite happy hour korting (18:00 uur, alhoewel we al rond 17:15 arriveerden en dit totaal geen probleem was) gaan eten inclusief old school kinderzitje. Overigens gold de happy hour korting van 50% alleen voor 't hoofdgerecht, niet voor de voorgerechten, maar OK. Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Leuke Mexicaanse sfeer, maar beneden bij de toiletten rook 't een beetje onbestemd (etensgeuren e.d) alhoewel de toiletten zelf wel schoon waren. Gerechten gewoon lekker, schappelijke prijzen, maar porties o zo royaal. Men zou makkelijk de porties iets kunnen verkleinen, vooral de rijst bij de chimichanga want in combinatie met de fajita is 't gewoon te machtig; zelfs ik kon niet alles op. De hoofd bediening/teamleider is zeer enthousiast en klantvriendelijk, hij houdt zijn teamleden scherp, maar pas op dat je je teamleden niet in bijzijn van gasten corrigeert (doe dit desnoods in de keuken). Tent is vooral georienteerd op de toerist, maar als 'inheemsen' kunnen we er ook prima terecht.