in Meppel

Spring Season menu 3 gangen €27,50

1. We hebben met een groep gegeten bij de peppermill in Meppel.

Het restaurant stond goed bekend, maar toch viel het me tegen.

De bediening was matig. We werden waarschijnlijk geholpen door een zaterdagkracht, maar dan verwacht ik toch wat meer deskundigheid. We kregen geregeld de verkeerde drankjes en het personeel was niet op de hoogte van de kaart. Ze weten bijv. niet wat voor gerechten er op staan. Ook ontbrak het aan enige kennis van de gebruikte producten.

De kaart ziet er goed uit en er is keuze zat. Ik ging voor het gerecht met kip en zalm op een pasta met groene pesto. Klonk leuk. Het zag er ook goed opgemaakt uit. Bij het doorsnijden bleek echter dat de kip nog rauw was (niet alleen de binnenkant, maar voor 75 %). Niet alleen slordig, maar ook gevaarlijk. Ik was echter niet de enige, nog iemand in de groep had de kip en ook deze bleek gewoon rauw te zijn.

We moesten erg lang wachten op de gerechten, dus vervelend dat het niet goed bleek te zijn. Na het teruggestuurd te hebben kreeg ik het na 2 minuten weer terug (?) nu was de kip en vooral de zalm erg droog, jammer van het gerecht. De wachttijden en de bediening vielen me erg tegen. Dit kan echt beter. Misschien een keer pech gehad, maar ik zal er niet gauw nog een keer gaan eten.