1. Vakantieganger

Ik ga regelmatig uit eten, deze zomer heb ik nogmaals gegeten bij Dalzicht Nijverdal. Mijn ervaringen zijn heel verschillend. De bediening is erg vriendelijk hoor, de ober had ik al vaker gezien en hij deed het geweldig. Ik vroeg het serveerstertje om de kaart, dat duurde 15 minuten, toen heb ik gevraagd of hij nog gedrukt moest worden. En ja hoor hij was er al.

De tafeltjes met de tafelkleedjes vaak te vies om naar te kijken. Je maakt mij niet wijs dat zo'n ober dat niet ziet. Wat kost het nu helemaal om regelmatig een schoon gewassen kleedje neer te leggen. Of doe er dan géén kleedje op. Werkelijk, ik wil minimaal aan een schóón tafeltje eten en dán wil ik ook wel een leuke fooi geven. De gebakken aardappeltjes dropen van het vet. Ik heb er al regelmatig iets genuttigd omdat er was gereserveerd door anderen en ook al eens met de hele famiie gegeten maar het heeft niet mijn voorkeur, ik vind het een 5.5 waard.

5,9