1. Anneke 1006 punten

Eigenlijk zijn er maar zes woorden nodig om deze toko te omschrijven: bah, bah en nog eens bah.

Personeel is een ramp, spreken amper verstaanbaar Nederlands en begrijpen je al helemaal niet. Bij navraag of er ook ansjovis op de pizza frutti di mare zat, omdat ik dat niet lust, deelde mevrouw me lachend mede dat dat niet het geval was, maar dat ze het er wel voor me op konden doen als ik het zo lekker vond...

Nu ik het toch over de pizza's heb, deze zijn absoluut niet om over naar huis te schrijven. De bodem lijkt wel van rubber, ze zijn slecht belegd (dezelfde pizza zag er de tweede keer compleet anders uit) en bovendien nog eens zodanig vet dat het zelfs door de bodem van de doos heen lekt. Datzelfde geldt trouwens ook voor de frieten, die dan van binnen kurkdroog zijn.

Tenslotte is de sfeer vreselijk, er hangen vaak louche figuren rond waarbij ik me als vrouw zijnde absoluut niet prettig voelde. Need I say more? Een echte afrader dus, volgende keer weer lekker naar de concurrent.