Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Zeer onvriendelijk personeel. Bij binnenkomst bleek onze reservering niet te zijn opgeschreven via couverts. Vervolgens gaat ze de discussie aan met ons over dat we het die avond pas gereserveerd hebben gehad, terwijl dit dik 2 weken geleden al was gedaan.

Vervolgens was er dus geen tafel, want ze zaten 'vol'. Werden we gecommandeerd dat we maar aan de bar moesten gaan zitten. Na een kwatier mochten we aan een tafel.

Kleine uitleg en een drankje en zijn toen gaan steengrillen. Over het vlees niks te klagen, maar wat een zielige vertoning over sauzen en groentebar, slaat werkelijk nergens op.

En dan om over het personeel te zwijgen, die loopt te vertellen over dat ze alles weg gooien aan het einde van de avond, terwijl gasten 2 euro per verspilling moeten betalen!?

Op een tweede drankje een 3 kwatier moeten wachten. Er zit geen eind tijd aan je diner, maar er wordt ook niks meer aangevuld na 8 uur, dus dan heb je pech.

Uiteindelijk klaar met eten, wouden we nog koffie en desserts. Nou, vergeet dat maar want ze waren te druk met zich zelf en alles al aan het poetsen. Rekening maar gevraagd. Nooit meer. Slechte tent!!