Op dit adres zit nu: Jaffna Food Corner

1. Ik heb 2 uur gewacht voor koude pizza's. Eenmaal aan het eten hebben we besloten dat we het alle 5 niet te eten vonden, ik heb opgebeld met de klacht dat het niet lekker en ijskoud was en we zouden nieuwe pizza's ontvangen in ruil voor oude.

Na een uur heb ik ze opbeld met de vraag waar het bleef, toen bleek dat ze er nog aan moesten beginnen. Ik wou mijn geld terug en zou daar over terug gebeld worden. Na 15 minuten bellen ze terug met de melding dat ze ze nu gingen maken en er binnen 20 minuten zouden zijn. 40 minuten later stonden ze voor de deur met nieuwe pizza's, maar deze mochten we niet hebben omdat er happen uit de pizza waren genomen.. je moet toch proeven om te weten dat je pizza niet te vreten is..

Vervolgens word er gedreigd met als ik niet opnieuw 30 euro zou betalen voor de nieuwe pizza's de politie zou worden gebeld en ik een boete zou krijgen van 300 euro. Op dit punt krijg ik de zo genoemde baas van het restaurant aan de telefoon die opgefokt en agressief aan de telefoon is "dit, dat, denk je dat ik een mafkees ben... je maakt mij echt boos, je moet mij niet boos maken" op dit punt heb ik besloten niet verder te praten met deze man en heb zijn collega aan de deur verzocht om daadwerkelijk de politie te bellen want dit is ver uit belachelijk!

De man oogt de politie te gaan bellen en is toen weg gegaan zonder ook maar iets naar ons melden! Slechter dan dit had ik het me niet kunnen wensen. Valentino hartelijk bedankt voor deze levenservaring.