Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Markt 31, 3680, Maaseik

Op dit adres zit nu: Tarbh

1. Naar aanleiding van een eerder zeer succesvol en pleasant bezoek, besloten om nog eens naar de Smaakkamer Lavendel te gaan. Bij aankomst bleek het heel rustig te zijn, maar dat is voor mij geen issue, ik kom voor de sfeer die het personeel creëert en de wonderlijke keuken. We waren met 4 personen, 2x een 4-gangen menu * 2x een 3-gangen menu met de daarbijhorende wijnarrangementen. Omdat we met een tweetalig gezelschap waren werden de wijnen zowel in het engels als nederlands uitgelegd. Na de eerste gang begon het personeel zijn focus te verliezen.

1) Drank werd niet frequent bijgeschud.
    2) 1 Dame had ook een wijnarrangement, maar deze dame werd niet ingeschud, terwijl de rest wel wijn ingeschud kreeg, na vermelding kreeg ze alsnog haar deel v/h wijn arrangement.
    3) De tweetalige uitleg was soms wel, soms niet aanwezig.
    4) De hoeveelheid voor de dames was proportioneel groot. (Ver voorbij de elegante hoeveelheid horend bij een hoofdgerecht.)(Echt volgepropt bord.)
    5) De dessertwijnen werden vergeten. We moeten na 15 min wachten zelf naar de keuken lopen, omdat het personeel meer bezig was met het eindigen/opruimen dan de resterende 2 tafels die nog bezet waren door mensen.
    6) Nadat we het personeel geattendeerd hadden, kregen we wat cava met 43 erin. Zie ik persoonlijk niet als een lekkere dessertwijn! Nadat ik een personeelslid hierop attendeerde (Dat ik een desertwijn had verwacht), bleek ze nogal geïrriteerd over te komen. Het antwoord was ongeveer: De vaste klanten die hier komen willen ook wel eens wat anders proberen. (Wij waren geen vaste klanten en dus niet relevant?).

Ongeacht "the meaning", had ik wel gepoogd om de klant te prikkelen door deze alsnog een dessertwijn aan te bieden. Maar dit ging helaas niet op.

Eindresultaat: 330 euro voor 4 personen, sterrenrestaurant prijzen, maar nog lang niet de service bieden die daarbij hoort. Mij zie je niet een 3e keer terugkomen, genoeg alternatieve restaurants.

3,7