1. Tja, waar zal ik beginnen als ik voorgaande commentaren zie? In Horst op zaterdagavond vlak voor Powerman, dus veel buitenlandse gasten. Wellicht de foute avond om met z'n vieren gezellig te gaan eten, voor de eerste keer, bij La Vita. We komen uit Horst verkozen La Vita boven Ristorante Mario in Nettetal. Oeps, foutje tenminste op deze avond. Erg druk, lang wachten, maar als het eten dan goed zou zijn is er niets aan de hand. Te weinig personeel en geen Italiaans eten. Veel te veel sauzen op de gerechten, erg hoge prijzen voor de kwaliteit. Als klap op de vuurpijl rotte garnalen, ik snap niet dat de kok dit niet ruikt!! Excuses van de bediening beide gerechten werden niet gefactureerd, maar dit kan echt niet!!

Uiteindelijk moet je dan voor vier personen nog 160 euro afrekenen, anders zou het 240 euro zijn geweest. Voor drie gangen en een paar glazen wijn. BELACHELIJK! Ik stuur hier niemand naartoe om te gaan eten. Powerman of niet, vol is vol, doe wat je kan maar laat niet de zaak in het honderd lopen door slechte kwaliteit en service te verlenen.

2,8