1. Wij hebben in de vakantie bij "t Cadetje gegeten.

Personeel niet vriendelijk, zaten al te kijken dat we met 4 volwassenen en 5 kinderen kwamen. Speciaal voor ons zoontje kwamen we ook voor een pizza.

Van de pizza's die er op de kaart stonden, was er niet 1 in voorraad. Domper. Dan maar Lasagne voor hem. De mosselen die op het buitenbord stonden was er ook maar 1 portie op voorraad. Beetje vreemd. Maar we lieten ons er niet van weerhouden om lekker daar te gaan eten. Bij het opdienen van de lasagne werd door de ober niet verteld dat de schaaltjes erg heet waren. Kinderen weten dat niet, maar gelukkig werk ik in de horeca, dus wist het.

Door de mannen waren spareribs besteld. Bij het opdienen hiervan vonden we wel dat ze erg bleek waren. Maar wie weet smaakten ze wel goed. Dit was niet het geval en omdat mijn man enkele jaren erg ziek van spareribs is geweest durfde hij ze niet op te eten.

De schnitzels die ik en mijn vriendin namen waren ook al zo bleek bij het gele af. Ze smaakten ook erg vreemd. Wij hebben hierover de ober aangesproken en die reageerde erg laconiek. Wij vertelden dat we de spareribs en de schnitzels niet wilden opeten. De kinderen aten lekker dus die hebben we lekker hun gang laten gaan.

Wat schetst onze verbazing bij het afrekenen?!?!?!? Moesten we de volle pond betalen. Hier waren we het natuurlijk niet mee eens! Kok erbij gehaald en die at zo van onze schnitzels en zei dat er niets mee aan de hand was. Hij at zelfs van onze koude schnitzels, alsof je dan nog echt kan proeven.

Wij vertelden dat we geen zin hadden in een discussie hierover en dat we minder wilden betalen. Nee, dat kon niet. U snapt dat het tot een woordenwisseling kwam met het resultaat dat 1 van de medewerkers een bord gooide. Nou, dat kan toch echt niet!

Wij zijn nadat we betaald hadden snel weg gegaan omdat het anders misschien nog meer uit de hand zou lopen en we hadden ook kinderen mee die dit allemaal niet hoefden te zien.

Ze hadden het ook anders op kunnen lossen door iets anders voor te stellen qua eten, maar dat is niet gedaan. Nou dan vinden wij niet dat je de volle pond hoeft te betalen.

Wij gaan hier in ieder geval nooit meer eten.