1. J. Toonen

Wij zijn vorige week met onze vrienden gaan eten bij het Witte huis te Lent.
    Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en op de kapstok gehangen.
    Er was een mooie tafel voor ons gereserveerd, maar omdat het lekker weer was zijn wij op het terras begonnen met een heerlijk wijntje en biertje. Wij besloten om alleen iets te drinken buiten en niet buiten te eten.

Toen het voorgerecht gereed was konden wij met z'n vieren naar onze tafel.
    Wij namen een 4 gangen menu. Heerlijke 2 keer gamba's piri piri en twee mosterdsoep was onze eerste gang. Wij waren allemaal erg te spreken over deze heerlijke gerechten.
    Benieuwd en nieuwsgierig naar onze volgende gang.
    Die bestond uit gebakken champignons met spek en Carpaccio van ossenhaas met truffelmayonaise.
    Dat was wederom genieten.
    Daarna kwam ons hoofdgerecht. 2 keer parelhoen, een keer trio van rund en kalf en een kabeljauw. Wat hebben wij heerlijk gegeten. Regelmatig kwam er iemand langs om te vragen of alles naar wens was en of er genoeg was.
    Ook het nagerecht zag er heerlijk uit en smaakte voortreffelijk.
    Dame blanche,kletskop met gemarineerde appel, karamel en pistache-roomijs, en trio van chocolade, chocolade fudge cake, chocolade-ijs en een mousse van witte chocolade.

Om het geheel goed af te sluiten hebben we nog een kop koffie gedronken.

Wat hebben wij een fijne avond gehad. Wij werden op onze wenken bediend.
    Bij het weggaan werden onze jassen weer gehaald en wij gingen voldaan naar huis.
    Wij komen zeker weer terug om hier te eten.

Ik wil iedereen van het Witte huis bedanken voor deze fijne avond en tot gauw.