1. Hessel de Lange

Afgaand op de goeie recensies leek het ons leuk om hier eens te gaan eten. We waren misschien wat vroeg maar dat moet toch niet uitmaken. 17u open is 17u open en als dat te vroeg is moet je gewoon 18u op het bordje zetten.

Na een klein half uur kregen we ons bestelde drinken terwijl we bijna alleen in het restaurant zaten en een stokbroodje met kruidenboter duurde zowaar 45 min. Na een uur te hebben gewacht hebben we toch maar eens gevraagt of de bestelling van de pizza's wel goed doorgekomen was.

Al met al kregen we na ruim een uur wachten onze pizza's maar deze hadden voor de champions nog wel wat langer in de oven gemogen, de bodem was dan waarschijnlijk helemaal knetterhard geweest.

We hebben gaande weg al aardig wat pizzaria's bezocht en ook verschillende pizza's gegeten, maar dit was de eerste keer voor mij dat ik hem liever niet helemaal op at. Een nagerecht hebben we overgeslagen en hebben de pizza's betaald.

Of ze nou een slechte dag hadden weet ik niet, maar dit was voor ons de eerste en de laatste keer dat we hier gegeten hebben.