in Heerlen

Het Griekse eiland in hartje Heerlen!

1. Al vaker hier gaan eten en toen was ik positief. Echter laatst ben ik hier met een grote groep gaan eten en was ik een beetje teleurgesteld. Een uur op het hoofdgerecht moeten wachten en toen was mijn gyros ook nog koud. Het leek alsof ze de drukte niet aan konden in de keuken. Jammer. Niet wat ik gewend ben van Nisos.

1. Het is zeer tot onze spijt dat het u bij uw laatste bezoek niet bevallen was!
    Het verbaasd mij alleen dat de gyros niet voldoende op temperatuur was omdat deze ten alle tijde à la minute van de spies gesneden word.
    Gyros is inderdaad een product wat snel zijn temperatuur verliest omdat het fijngesneden is en daardoor veel oppervlak heeft om zijn temperatuur te verliezen
    maar op het moment van serveren is deze normaal gesproken voldoende op temperatuur ik hoop dat ik u voldoende geïnformeerd heb.
    Indien dit niet het geval is en u hier nog contact over wil opnemen kan dat ook per mail onder info@nisos.nl

Met vriendelijke groet,
    Kostas Dantsios