1. Gister voor het eerst gegeten bij Las Tapas. Omdat de reviews nogal wisselend waren, waren we toch wel wat angstig hoe het zou zijn. Nou het was erg heerlijk! En de bediening was prima! Ze waren erg vriendelijk en deden echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. Wat je wel merkte was toen het echt helemaal vol zat dat het inderdaad wat langer duurde voordat alles kwam. Maar het eten was echt heerlijk! Wij hebben al vaker tapas in verschillende restaurants gegeten, maar de kwaliteit was echt een van de betere.

Wat de kaart nog completer zou maken is een paar frisse gerechten zoals gevulde pepadew erbij. Ook is na zo`n heerlijke maaltijd voor degenen die liever ijs hebben als iets anders, een heerlijk frisse ijscoupe zoals meloen of mango citroen, heel lekker. Lekkerder dan de standaard aardbeien vanille en chocoladeijs. Maar dit is maar een tip van iemand die heerlijk gegeten heeft en denkt dat dit nog een extra toevoeging zou zijn.

Dorien