1. Anneke 1006 punten

Ik ben niet zo iemand die met tienen strooit, tenzij men het echt verdiend heeft. En dat is hier wat mij betreft zeer zeker aan de orde! De kaart biedt weliswaar geen culinaire hoogstandjes, maar dat is ook niet wat je verwacht van een lunchroom. Hetgeen je op je bord krijgt ( in ons geval een pasteitje met kipragout en frites, gegrilde kipfilet met champignons en aardappelkroketjes, schnitzel met champignons en rosti's en een portie mini loempia's met frites) is qua prijs kwaliteit in positieve zin een lachertje. Goed gebakken frites, lekkere mayonaise en ieder bord voorzien van lekkere en gevarieerde rauwkost. Tel daarbij op een fijne sfeer en uitstekend gastheerschap en je hebt een absolute aanrader voor iedereen, van jong tot oud en van miljonair tot krantenjongen. Crew van Twenty Eight, bedankt voor de leuke avond, heel veel succes verder en tot snel!