1. In reactie op onderstaande recensie bericht het Jachtslot het volgende:

Landgoed, Jachtslot de Mookerheide heeft 2 restaurants namelijk:

1) Baron van Luden restaurant, waar men voor een romantisch à la carte diner welkom is. In de maanden juli en augustus bieden we onze gasten zelfs de mogelijkheid om in dit restaurant deel te nemen aan het 4=2 menu, waarbij u kunt genieten van maar liefst 7 culinaire gerechten, voor slechts.

€ 140,- voor 4 couverts.

2) Brasserie du Bois, een informele en moderne Brasserie. Hier serveren wij bijvoorbeeld een drie gangen dagsuggestie al voor € 27,50.

Zoals u ziet bieden beide restaurants zeer aantrekkelijke prijzen, er is voor ieder wat wils.

Houdt u van klassiek en chique of liever informeel en modern, vraagt u bij de receptie naar de diverse mogelijkheden! Wij zijn ervoor om samen met u de mogelijkheden af te stemmen op uw specifieke wensen.

Jachtslot de Mookerheide is opgenomen in ‘Vier eeuwen leven in toen.’ Hierin zijn door de Stichting Manifestatie Historisch Interieur de 100 mooiste interieurs in Nederland opgenomen. Het Landgoed, Jachtslot de Mookerheide heeft voor 2008 de Hospitality Award gewonnen en is Trainingslocatie van het Jaar 2007 + 2008.

Ervaart u de diverse sferen zèlf, want sfeer is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten!