1. Aagje Meeuwsen

Het was alweer een paar jaar geleden dat ik hier gegeten had en toen was het prima. Sindsdien bij mooi weer vooral op het terras gezeten voor de lekkere koffie en de heerlijke taarten. Nu na lange tijd weer eens -binnen- geluncht en ik wilde dat ik er positief over kon zijn, maar helaas. De bediening is traag en het eten ondermaats. We hadden een gerookte kip salade besteld, die bestond uit sla uit een zakje met daarop een paar plakjes kipfilet van de supermarkt, geserveerd met twee miniscule stukjes brood. Helaas is niet alleen de kwaliteit van het eten achteruit gekelderd: ook de inrichting is hard aan een opknapbeurt toe. Kapotte zittingen, afgesleten verf: het past niet bij het imago van Dudok. Jammer, maar voorlopig laat ik het weer bij koffie en taart op het terras, uit eten gaan we elders.