1. Voor het eerst bij De 3 Cronen gaan eten na goede verhalen te hebben gelezen. Het viel ons toch wel tegen.

De uitstraling is niet heel geweldig, als je voorin het restaurant zit heb je last van de deur (ingang) als er mensen binnen komen, en het zit niet uitzonderlijk gezellig. Had eerder het idee van een huiskamer met oude meuk.

Bediening was wel aardig, maar het meisje dat ons bediende was wel erg jong en onervaren en dat kon je dus goed merken. Heel onzeker en ze praatte heel zachtjes, het leek bijna of ze gewoon niet durfde te praten. Komt niet heel erg professioneel en gemakkelijk over in ieder geval, maar goed.

Het eten was redelijk, echt niets bijzonders en er zat wel heel erg veel vet rond de entrecote die een van ons besteld had. Ook de opdiening van de gerechten was niet uitzonderlijk.

Voor ons niet echt een feestje om hier te gaan eten dus.

Al met al redelijk. Niet iets waar we weer terug zouden gaan, we kennen wel betere en gezellige restaurantjes.