1. Al een aantal keren bij Irodion geweest, maar wat betreft bediening en service gaat het steeds verder achteruit. Laatst was het helemaal rampzalig.

Na binnenkomst duurde het een half uur voordat we de kaart kregen, terwijl het niet druk was en er voldoende personeel rondliep. We werden gewoon overgeslagen.

Eenmaal onze gerechten besteld waren we al ruim een uur (!) aan het wachten op ons hoofdgerecht, toen de tafel achter ons die later binnen waren gekomen al wel hun hoofdgerechten kregen, toch maar eens gevraagd waar ons eten bleef.

Na enig navraag werd ons medegedeeld dat het eten al klaar stond voor ons en dat het er zo aan kwam.

Een kwartier later hadden we nóg niets, dus het was duidelijk dat ze ons vergeten waren en nu pas onze gerechten aan het bereiden waren. Weer gevraagd en wéér werd ons verteld dat het er zo aan kwam.

Toen na een minuut of 10 kwam het dan inderdaad, maar één mixed grill was niet compleet, de suzuki zou nog nakomen. Dit terwijl de overige personen van ons gezelschap wel allemaal een suzuki op hun bord hadden liggen.

Nadat iedereen zowat hun gerecht op had, nog steeds geen suzuki. Weer navragen *zucht* en toen na 10 minuten werd er dan eindelijk een bordje gebracht met een suzuki en als toevoeging nog wat ander vlees (extra dus). Maar dus wel nadat iedereen zijn eten al op had en het eigenlijk niet meer hoefde.

Het eten was verder redelijk goed van smaak, daar viel niets over te zeggen, maar het lange wachten tot 4 (!) keer toe en het herhaaldelijk moeten vragen waar ons eten bleef, maakte het voor ons een behoorlijke domper. Wat een slechte bediening.

Na al deze ellende werd ons wel een kopje koffie aangeboden, maar dit vind ik niet meer dan vanzelfsprekend.