1. Bij ijssalon Coumans staat service en gastvriendelijkheid hoog in het vaandel, dat merk je aan alles.

Genoeg parkeergelegenheid, voldoende terrastafels die na iedere vertrekkende gast keurig worden schoongemaakt, heerlijke ijscoupes, speelvoorzieningen voor de kids en dat alles wordt gecompleteerd door een schitterend uitzicht over de heuvels richting Sittard-Geleen en omstreken.

De familie Coumans heeft met hun etablissement een gat in de markt ontdekt, hun ijssalon draait zeker op zonnige dagen op volle toeren. Het is er druk, maar bovenal gezellig en je wordt er keer op keer snel bediend omdat men steeds weer voldoende personeel inzet om de drukte aan te kunnen.

Gefeliciteerd familie Coumans met deze zaak en heel veel succes voor de toekomst, die naar mijn mening zeker is gegarandeerd.