Op dit adres zit nu: Happ's

1. Afgelopen zaterdag bij La Senorita gegeten, een nieuw tapasrestaurant aan de oude gracht in Utrecht. Bij toeval liepen we langs, en we zagen een nieuwe naam op het bord staan. Nou vinden mijn vriend en ik het heel leuk om nieuwe plekjes in Utrecht te ontdekken, want hoe lang je er ook woont, er is altijd wel weer iets nieuws te zien. Nou maar eens kijken of het eten er ook lekker is dachten wij!

Na het aflopen van de trap (het restaurant zit aan het water), werden we door de bediening verwelkomd. We kregen een mooi plekje en er werd wat te drinken opgenomen.

Het restaurant ziet er van binnen erg mooi uit! Mooie grote lampen die gezellig licht schijnen en hele mooie muurschilderingen. Sjiek, maar niet té.

We hebben het tapasmenu besteld, waarbij je een schaal met tapashapjes krijgt, samengesteld door de keuken. Dit was een mix van vlees, vis en vegetarisch, met onder andere heerlijke garnaaltjes in knoflook en ook gegrilde groenten. Erg lekkere combinatie van verschillende hapjes.

Al met al een hele fijne sfeer en lekker eten. Het was gezellig druk en de bediening was attent. Wij komen zeker nog eens terug, een fijne nieuwe aanwinst van Utrecht dit!

Zeker ook een aanrader om met het komende mooie zomerweer eens op het terrasje te zitten.