1. Wij (mijn vrouw en ik) zijn erg geschrokken van wat hier vanavond plaats vond. Het ging namelijk als volgt :

Mijn vrouw en ik liepen langs dit restaurant en het zag er redelijk goed uit. Wij hebben hier toen plaatsgenomen en werden ontvangen door een serveerster. Voordat wij eenmaal de kaart kregen was er al een kwartier om. Toen wij uiteindelijk een keuze gemaakt hadden kwam de serveerster de kaarten op halen. Toen zijn wij een beetje gaan kletsen. Na een tijdje viel het mij op dat wij al een half uur aan wachten waren op onze bestelling. Ik dacht : mischien hebben ze het druk. Maar na anderhalf uur was bij mij en bij mijn vrouw de maat vol. Uiteindelijk kregen wij onze bestelling (die bar slecht was en ook nog eens koud). Toen wij onze rose op hadden, vroegen wij om nog wat bij te schenken. Na weer een kwartier kwam de serveerster (die ons rode wijn in schonk). Toen waren wij het zat. We hebben afgerenkend en zijn snel weggegaan.

Tips:1. Meer koks en serveersters voor een snelle bediening.

2. Het eten warm reserveren.

Wij zijn woedend hierover en niet van plan om hier nog een keer langs te komen.

Tot nooit meer ziens!