Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Marijke

Gisteren zijn we hier met een groepje van 8 personen wezen eten . De kaart zag er best veelbelovend uit en we hadden er dan ook zin in! De ober legde uit dat ze deze dag begonnen met een nieuwe menu kaart en er een paar gerechten nog niet besteld konden worden. Dit was wel een teleurstelling want een paar van ons hadden zich verheugd op de kangoeroebiefstuk.

Na besteld te hebben moesten we erg lang wachten op ons voorgerecht. Uiteindelijk werd deze om 20.10 geserveerd. Helaas had de tomatensoep met huisgemaakte ballen van mijn vriend geen huisgemaakte ballen zoals op de kaart vermeld stond, geen bal te bekennen. Na dit aangegeven te hebben is het bord meegenomen en nog 10 minuten later kwam hetzelfde bord soep terug met deze keer gelukkig wel ballen!!
    Mijn eigen plateau van voorgerechten was oké, maar niet super. De tonijntartaar was erg flauw en de roseval aardappelsalade was duidelijk niet gemaakt van roseval aardappel.
    Als hoofdgerecht at ik zelf de eendenborst met een saus van likeur 43 ook dit gerecht was flauw. De rest van de door ons bestelde gerechten spies onwies, biefstukpuntjes in stroganof, spare ribs, biefstuk van de haas en kalkoen met gekarameliseerde annanas en paprika saus waren allen oké, maar over het algemeen flauw.
    De desserts waren oké, maar niet spannend en helaas was mijn witte chocolade mouse nog niet goed opgestijfd dus was het meer witte chocolade saus.

Kortom: de kaart belooft best veel, maar het wordt niet waargemaakt. De gerechten zijn over het algemeen flauw en net niet af. Met daarbij het feit dat alles erg lang duurde, is de Gebroeders voor ons zeker geen restaurant dat ik aan zou raden.

4,5