1. Rëinie clubje

Afgelopen zondag hier met 6 meiden een high tea gehad voor €24,50 p.p. echt véél te weinig gekregen. In totaal 2 etageres gekregen met wat bonbons en ieder 2 stukjes stokbrood en een klein pita broodje. Schandalig voor die prijs. Ons ongenoegen geuit maar we kregen een discussie van hier tot tokio. Meiden zijn enorm onervaren en serveren alles met hun vette vinger in de kopjes, dessert, vandaar finger foods op de kaart. Erg jammer van onze rëunie en ons geld!!! Achter ons zaten ook 2 stellen te klagen over de hoeveelheid. Ook geen respons. Laat dit genoeg zijn voor het maken van een bewuste goede keuze!

1,5

1. Andy
    Van restaurant

Beste Dames, als gasten reserveren om 18.00 uur voor een high tea en verwachten een vervanging voor avond eten is dat de keuze die ze zelf maken. Bij een high tea word inderdaad veel zoet geserveerd! Een High Tea is bedoeld voor tussen 14.00 en 17.00? Ons personeel heeft wel zeker geprobeerd om dit op te lossen. Wij proberen altijd naar een goede oplossing te handelen! Alleen moet dat natuurlijk in ieders belang zijn. Vind het enorm vervelend om deze recensie te lezen. Echter is er door jullie een verkeerde keuze gemaakt. We hebben gehandeld zoals wij dit redelijk vonden. Het bedrag dat jullie hebben afgerekend is 22,50 geweest. De chocoladefondue wilde jullie niet meer die zat er normaal ook nog bij ! Maar ja jullie hadden liever Fingerfood. Dan hadden jullie geen High Tea moeten reserveren. Als ik voor High tea reserveer verwacht ik ook geen Tournedos te krijgen. Jullie wisten wat een High Tea inhoud???? Onze High Tea staat goed bekend en daar zijn nooit dit soort klachten over. Jammer dat jullie dit zo hebben omschreven en ervaren!