1. Romee van Rooij

Ik heb echt een geweldige avond gehad! Gave inrichting van het restaurant, heel leuk dat je de keuken ziet en de kok ziet koken! Ook vond ik de bediening top. Die was vriendelijk, in voor een grapje altijd leuk en netjes en beleeft! Mijn vader is nogal een lolbroek en hier wist die super mee om te gaan. Verder vond ik het super leuk dat het gerund word door vader en zoon! Het eten, in een woord: fantastisch!! Super lekker, echt tot nu toe het beste restaurant waar ik gegeten heb, dit wordt ook echt mijn lievelingsrestaurant. De opmaak van de gerechten waren ook echt zoo luxe en mooi, het was of ik in een restaurant was met Michelin ster, qua opmaak van de gerechten. maar ook het eten was subliem. Dus om een lang verhaal kort te maken, zoek je een fantastisch restaurant met lekker eten voor een goede prijs ga naar grand café lennartz in Oisterwijk.

Groetjes Romee (17)