1. Ingeborg

Dat hier überhaupt mensen geld uitgeven is me een volslagen raadsel. Het kan bijna niet anders dan dat mensen voor Da Claudio kiezen omdat er geen ander restaurant geopend is op de maandag.
    Prijs/kwaliteitverhouding is ver te zoeken maar het allerergste is nog wel dat er niet geluisterd wordt naar de klant. Wij vroegen om een rib eye medium gebakken en een doorbakken varkenshaasje. Beide stukken vlees waren lauw en rauw. En daar hebben ze ons 1,5 uur op laten wachten (ja u leest het goed, anderhalf uur). Geen excuses, geen plausibele reden, geen amuse, helemaal niks. Geen servetten ook trouwens. Wel een gepeperde rekening en smoesjes over dat overal fouten gemaakt worden. Los ze op een klantvriendelijke manier op. Laat klanten niet boos worden. Ons zien ze hier nooit meer terug. De eigenaar is bijzonder onattent, onaardig en ongeïnteresseerd in zijn klanten. In deze tijden, pfoehhh, hij zal het zich wel kunnen permitteren. Anyway, Da Claudio is voor ons Dag Claudio vanaf vandaag.