Op dit adres zit nu: More-Itz

1. Mooie omgeving, slechte service.

Gisteren geweest en eenmaal binnen werd er verteld dat we over een uur pas eten konden bestellen. Nou was oke, wij vertoeven wel met een drankje en stokbrood. Het drinken heb ik wel zelf moeten halen. Na een kwartier vroeg mijn man hoelaat we eten konden bestellen, er werd toen verteld, nee kan niet meer. Nou ja pech, gaan we wel ergens anders heen. Naast ons werden een aantal tafeltjes echter anders behandeld. Hun werd ook gezegd over een uur maar na andelhalf uur was er nog niemand bij hun langsgegaan en na een aantal keer vragen werd ook hun gezegd nee, je kan niet meer bestellen. Dit mag gewoon niet gebeuren.

Het jonge personeel geeft de boodschap door en kunnen niets anders doen dan luisteren naar de boze gasten. Hun schuld is het niet. De eigenaar echter kan hier wel iets aan doen. Zorg voor een goede communicatie tussen het lopend personeel en zorg dat je ook eens bij de gasten gaat kijken die niet geholpen worden. Het lopend personeel is allemaal in opleiding en hebben nou eenmaal niet genoeg ervaring om het op te lossen.

Ik hoop dat er iets verbeterd word want verder is het wel oke daar. Eten schijnt lekker te zijn dus daar hoef je niet voor weg te blijven.