1. Voor dat ik van wal steek wijs ik u er graag op dat ik niet graag een slechte beoordeling geef, getuige mijn andere recensies...

Bij een tussenstop aan de Veerse Dam besloten wij een hapje te gaan eten bij De Lekkerbek. De bestelling (à € 31,05) werd opgenomen en netjes opgeschreven. Het begin was veel belovend, totdat de bestelling alsnog tot DRIE KEER TOE moest worden geverifieerd, waarbij ik toch begon te vrezen voor een goede afloop.

Deze vrees bleek helaas gegrond. De bananen milkshakes bleken aardbei. Één broodje kroket ontbrak. De baguette met Hollandse garnalen was zeiknat en de garnalen waren niet goed gepeld. Zelfs de frietjes waren niet volledig gaar.

De onderlinge communicatie tussen het personeel doet absoluut af aan de sfeer. Ik ben zelfs van mening dat je dergelijke gesprekken niet voert in het bij zijn van klanten. (De verstandhouding tussen bepaalde collega's is duidelijk niet zo goed.)

Normaliter zou ik nogmaals gaan om in het vervolg (misschien) een positieve recensie te kunnen plaatsen. In dit geval zal ik dat niet gaan doen. Met de prijzen die worden gehanteerd mag je verwachten dat een frietje toch wel zou moeten lukken, zonder problemen. Ik ga in ieder geval niet de gok nogmaals wagen om de hoofdprijs te betalen voor een onbevredigend resultaat.