1. Met vier volwassenen en een baby lekker even een hapje eten. Het restaurant was goed gevuld. In eerste instantie bleek het menu dat op de website stond (19,50 voor 3 gangen) niet meer te bestaan. Omdat we constateerden dat het erg druk was en wij al zagen dat het iets langer duurde enkel een hoofdgerecht besteld. Toen achter ons vier personen aan tafel gingen zitten en de menukaart kregen overhandigd bleek het menu op de website ineens wel beschikbaar. Toen wij dit hoorden waren wij verbaast en toen ook nog bleek dat het vaste gasten betrof waren we vooral verbolgen. Vaste gasten schijnen het voordelige menu wel te kunnen bestellen en wij zouden voor ditzelfde menu meer moeten betalen.

Toen ook nog bleek dat de vaste gasten wel konden beschikken over de beschikbare bediening en wij al langere tijd geen drankje kregen aangeboden werd het er niet beter op. Het eten heeft ook ongeveer een uur op zich laten wachten.

Al met al denk ik niet dat wij hier nog terug komen en hebben wij een teleurstellende avond achter de rug.

3,9