1. Christina

Met een groepje van 4 volwassenen en 4 kinderen hebben we bij Luif geluncht.
    Kindvriendelijk is het hier absoluut niet! Drinken voor kids in een wijnglas, tosti die uit twee sneden zeer dik gesneden brood bestaat - heeft iemand van die mensen daar kinderen?
    De specialiteit is een burger met friet. Tja, als je van rouwe vlees houd, bestel die maar, er werd niet eens gevraagd hoe de mensen het gebakken willen hebben.
    En als een glas bier van 0,3l vraagt krijg je gewoon 0,2l.
    Ik denk niet dat we nog eens terug komen.

1,7

1. Beste Christina. We vinden het erg spijtig dat het ons niet is gelukt om jullie met een tevreden gevoel huiswaarts te laten gaan. Onze tosti's worden gemaakt van rustiek boeren brood, wat wij juist daarom ook wat dikker snijden. We zijn het er mee eens dat er gevraagd had moeten worden naar de garing van de hamburger, en zullen dit meenemen in ons teamoverleg, als ook het schenken van bier in het verkeerde glas. Hartelijk dank voor uw review en ondanks de kritische noot, hopen we u nogmaals te mogen verwelkomen.

Sjoerd Korsten
    chef-kok