Op dit adres zit nu: Big Pan

1. High tea zeer slecht!! Had ik maar eerst de recensies gelezen van de High tea dan had ik het geweten. Ik had gereserveerd voor drie personen. Toen we er aankwamen was er geen tafel voor ons gereserveerd en gedekt. We mochten ergens een plaats uitkiezen. Terwijl van te voren nog had gebeld om te vragen of we ook buiten op het terras konden eten. Even later toen we eindelijk zaten kwamen ze vragen of we misschien de gedekte tafel van mensen wilde hebben die hadden afgebeld voor de high tea. dus we zijn weer verplaatst, handig voor hun zodat ze niet de tafel weer opnieuw moesten dekken.

Eerst een half uur gewacht op een pot heet water voor de thee en toen kregen we er twee achter elkaar. Na drie kwartier wachten en ook nog moeten vragen naar de eerste gang kregen we ieder drie mini sandwiches. Eén met carpaccio, een met simpele tonijn salade en een gezond (ham, kaas en ijsbergsla) waarop een dik stuk ijsbergsla lag. Gegarneerd met ook ijsbergsla, twee stukjes tomaat en dikke plakken komkommer zonder dressing.

Na wéér drie kwartier met de tafel vol gebruikte theezakjes, twee lege thee kannen en borden hebben we weer moeten vragen naar de tweede gang. Toen kregen we ieder drie halve mini afbak broodjes niet gaar aan de onderkant. Een met dikke stukken paprika, ui en een plakje salami met gesmolten kaas, een met pittig? gehakt (het was gewoon rul gebakken gehakt met gesmolten kaas) en een met brie.

Omdat we het koud kregen op het terras hebben we gevraagd of we binnen mochten zitten. Geen probleem. Na een half uur binnen zitten met niets op tafel hebben we maar wéér gevraagd naar de derde gang en ook meteen onze ontevredenheid uitgesproken. Als excuus zeiden ze dat ze een heel nieuw team hadden en vandaag de eerste dag het terras open was. We mochten op hun kosten een kopje koffie nuttigen. Toen kwamen de zoetigheden, twee bordjes met 8 mini muffins (die je in iedere winkel kunt kopen) en twee petit fours terwijl we met drie personen waren, toen ze eindelijk onze koffie kwamen brengen en we geen derde bordje zoetigheid kregen zei hij dat het dat was. En de scones dan die op internet erbij stonden!!?? Antwoord: die hebben we niet meer en normaal hebben we ook mini petit fours maar die waren op!! Dat was voor ons de druppel en hebben gevraagd voor de Manager te spreken. Die was niet aanwezig (op de eerste dag met een nieuw team en dat het terras open is!!!) Ze hebben toen de manager gebeld en uiteindelijk na veel klagen hebben we nog een drankje gratis gekregen en 20% korting.

Ook was het toilet ronduit smerig! Geen papieren doekjes meer aanwezig om je handen te drogen en op een toilet lag toiletpapier op de grond, gebruikt maandverband in de hoek, en er was naast het toilet geplast. Dit heb ik ook aangegeven. Al met al schandalig! En geen leuke ervaring. Of één jonge ober die na mijn klacht meteen het toilet ging poetsen en onze klachten zo goed hij kon goed heeft afgehandeld, maar over de rest van het personeel ben ik niet te spreken, ze hebben ons gewoon laten zitten. Voor ons geen tweede keer meer!

1,5