Op dit adres zit nu: Grand Café Twist

1. Afgelopen weekend het 6 gangen diner met wijn arrangement hier mogen genieten. Wat gaat er goed:
    - Locatie: de zonsondergang over het Ijsselmeer, tijdens het aperatif, is ongeevenaard
    - Gastvrijheid van de gastvrouw
    - Kennis over het eten, alle vragen werden uitstekend beantwoord
    - Algehele kwaliteit van het eten

Wij hebben in de 'grootste' Nederlandse restaurants mogen eten (Oud Sluijs, Librije, Beluga etc) en het 'vriendelijke' wat we hier hebben mogen ervaren is ongeevenaard. Het geheel is geen 3-sterren kwaliteit, maar toch zeker wel 1 ster waard. Na een heerlijke ontvangst met Champagne, waarbij een kijkje in de zeer rustige, en geordende, keuken werd gegeven, naar boven voor het geweldige diner. Met name de lamsnek was buitengewoon van kwaliteit, maar alle gerechten bleken ver boven 'haute cuisine' uit te steken. Een aanrader aan een ieder! En voor degenen die zeuren over prijzen: je krijgt dagvers, met veel liefde en veel arbeid bereid eten, tegen de helft van de prijs van de Librije. Hou op met zeuren en geniet van verreweg het beste dat Flevoland te bieden heeft!