1. Gereserveerd voor het lopend buffet op zaterdag avond. Bij de reservering werd nadrukkelijk vermeld dat we om 18.00 uur aanwezig moesten zijn. Bij binnenkomst om 17.50 uur werden we ontvangen door een man die ons zwijgend naar een tafeltje dirigeerde vlak naast de deur en de kapstok, vroeg wat we wilden drinken en vertrok weer. De drankjes werden gebracht door een meisje die net als de man weinig spraakzaam was en ons achterlatend met de gedachte, Ja en nu? weer vertrok. Na een half uur wachten kwam de man bij onze tafel en fluisterde dat de soep klaar was. Alle gasten die voor het lopend buffet gereserveerd hadden mochten in de rij waar 2 bakken met soep klaar stonden. Wat voor soep het was moest je maar raden want uitleg en/of een kaartje was er niet. Op goed geluk maar een kop tomatensoep meegenomen die op zich redelijk van smaak was maar waar zich verder geen garnituur in bevond. Inmiddels ging de klok richting 19.00 uur en nog steeds waren de schalen van het buffet leeg, en werd er verder ook geen informatie verstrekt. Toch de man maar even aangesproken en gevraagd wat nou de bedoeling was. Het antwoord was even kort als simpel: "buffet nog niet klaar". We hebben toen maar besloten om het restaurant te verlaten en gevraagd wat we moesten betalen voor 2 glazen drinken en 2 koppen soep. Een mevrouw achter de balie kwam met een rekening van € 12.50. Na wat bakkeleien over de prijs moesten we € 10.00 betalen en met een woedende blik verdween ze weer achter de balie. Hoe de kwaliteit van het eten is kan ik uiteraard niet beoordelen omdat we niet verder zijn gekomen dan de soep, maar de service en de houding van de medewerkers is ronduit beschamend en slecht.

1,5