1. Goede avond,

Vanavond zijn wij wezen eten bij de pannenkoeken boot in Beverwijk, handelskade 1. Toen wij aankwamen stonk het vreselijk naar riool, echt heel goor. Eenmaal binnen duurde het enige tijd totdat er iemand bij ons kwam en ons naar de tafel begeleidde.

Na lange tijd wachten werd ons gevraagd wat we wilden drinken en werd ons de kaart gegeven. Toen het drinken geserveerd werd, bleek een glas echt heel vies te zijn, dus gevraagd om een nieuw schoon glas, waarop dat meisje antwoordde "oh is hij vies dan" ja anders vragen we het niet!!

Na ruim driekwartier werden eindelijk de pannenkoeken geserveerd, ook dit ging niet goed, de pannenkoeken werden door elkaar gehaald. De pannenkoeken waren ook niet heet zoals je verwacht. Tijdens het pannenkoeken serveren viel per ongeluk het glas van mij zoontje om, daar liepen ze flink om te zuchten en na de tafel een beetje droog gemaakt te hebben werd er met veel gemopper nieuwe placemats neergelegd, mijn vader z'n broek zeiknat en m'n zoontje zonder drinken, werd niet gevraagd of ze nieuwe moesten inschenken.

Tijdens het eten moest mijn dochtertje naar het toilet, ja dat hoort erbij, een heel smal trapje waar een leuning ontbrak en onder de trap met een verlengsnoer een bouwlamp lag. Aangekomen in de wc, was er geen licht en brandden er waxinelichtjes. Ook op het toilet zelf stonden de kaarsjes te branden, tevens lag daar een aankleed kussen om je baby te verschonen, in het "bijna" donker lekker veilig naast een kaarsje. Maar het ergste komt nog, m'n dochtertje was klaar, sta je te helpen met billen vegen bij kaarslicht, en ja hoor de doortrek doet het niet.. Wat een mega zooitje zeg, heb het niet eens gemeld, we waren er helemaal klaar mee…

Ik hoop dat jullie er een keer zouden willen kijken.. Oh ja ook nog wat, op tafel stond een soort van windlichtje met een mega laag stof erop.. Echt waar deze boot kan zo niet verder, echt heel vies en onveilig!!