1. Gisteren zijn we hier voor de vierde keer geweest. Ze hadden een leuke aanbieding en wij hebben er tot nu toe goede ervaringen gehad. En ook dit keer werden we niet teleurgesteld.

Het is leuk om te merken dat we na een aantal bezoeken herkend worden. Iets wat we toch niet direct verwachten in zo'n groot restaurant waar allerlei mensen komen. De ontvangst was vriendelijk als altijd.

Het eten.......tja......is gewoon heerlijk! Zeer uitgebreide buffetten die constant worden bijgvuld en schoongemaakt. Voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden. Vooral Aziatisch, maar ook Europese gerechten snacks voor de liefhebber. Zelf zijn we helemaal blij met het assortiment aan sushi die door een sushichef steeds vers worden gemaakt. Om nog maar niet te spreken over het dessertbuffet.

Wij zijn zeker van plan om hier binnenkort weer te gaan eten!

Vorige recensies van Wilma

• Vriendelijke ontvangst en een rondleiding bij het eerste bezoek. Wij hebben daar inmiddels een tweede bezoek aan toegevoegd. De sfeer is niet top, het is groot en daardoor niet gezellig te noemen. Maar de inrichting is verzorgd met goede stoelen en alles wordt zeer schoon gehouden.

Het eten is heerlijk en uitgebreid, waardoor er voor iedereen wel iets naar zijn gading te vinden is. De bediening is vriendelijk en de kok achter de tie pan geeft graag advies als je twijfelt uit de ruime keus.

Er zijn ook westerse gerechten zoals frietjes. En een heerlijk dessertbuffet. Zelf drinken halen is prima. Ook hier een ruime keuze van chocomel voor de kinderen tot wijn, bier, verse jus.. wat je maar wilt.

Wat ons betreft is dit een schot in de roos en we komen er beslist vaker!