1. Ronduit klant onvriendelijk personeel.

Ongemanierd en onbeschoft.

Uitleg:

Dinsdag 04-08-2009

Ik ga met mijn 2 kinderen een patatje eten. Er staat daar zo'n automaat waar een euro in moet en dan komt er een speelgoedje uit. Dus ik gooi er een euro in maar er komt niets uit. Ik meld dit bij het personeel en met een lang gezicht krijg ik de euro netjes terug. Mijn dochter doet deze vervolgens weer in het apparaat en er komt wat uit. Kind blij, andere kind wil ook een speeltje. Dus nog een euro erin, maar deze keer komt er weer niks uit. Ik meld dit vervolgens weer bij het personeel, waarop de dame een briefje op het apparaat plakt dat deze defect is. Ik doe mijn bestelling en zeg erbij dat ik nog een euro terug krijg omdat dat ding het niet deed. Waarop de medewerkster mij als antwoord geeft geen bewijs te hebben dat ik er daadwerkelijk zoveel in heb gegooid. Ik antwoord dat de vrouw die naast mij staat het gezien heeft. De medewerkster zegt mij dat ik maar moet bellen met het bedrijf waar het apparaat vandaan komt om daar mijn euro terug te vragen. Ik heb haar geantwoord dat het apparaat bij haar in de zaak staat en dat zij maar moeten bellen met het bedrijf en dat ik gewoon mijn euro terug wil. Ze antwoord dat het niet haar zaak is en dat ze er alleen maar werkt. Waarop ik haar verzoek haar baas dan te halen maar dit doet ze niet. Ze vraagt of ik weg wil gaan omdat ze klanten moet helpen. Ik zeg haar dat ik ook een betalende klant ben omdat ik mijn bestelling ook al betaald heb. Ik krijg als antwoord dat ze dat liever niet heeft, krijg mijn geld van het bestelde eten terug en wordt vriendelijk verzocht te vertrekken... Zonder eten en zonder euro!

Ronduit klant onvriendelijk en erg onbeschoft!