Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Marconilaan 23e, 5612 HM, Eindhoven

Op dit adres zit nu: Harry's

1. Niet bestellen bij deze oplichters. Heb ze meer dan eens het voordeel van de twijfel gegeven maar nu is het echt klaar.

Onbeschofte mensen achter de bar. Als je eten klaar is zetten ze het voor je neus op de bar, vervolgens moet je op iemand anders wachten die het af komt rekenen. Wat is nou de moeite om even snel een broodje kebab aan te slaan op de kassa zodat je met warm eten de deur uit kan lopen?

Na vandaag weer besteld te hebben, een turks broodje adana en portie friet, ga ik zeker nooit meer. Het begint al bij binnenkomst, eten staat al klaar omdat ik van tevoren gebeld had. Vervolgens staat de jongen achter de bar als een halve zool een beetje naar de andere lamlendige mannen in de zaak te kijken, die een beetje met elkaar aan het zeveren waren. Hij stond recht voor de kassa, ik stond recht voor zijn neus, maar moest nog minimaal 2 minuten wachten totdat mijn eten aangeslagen werd op de kassa. Vervolgens kom ik thuis en zie ik dat ze in plaats van 2 stukken adana maar 1 stuk in het broodje hebben gedaan. Pure oplichterij, het zijn er altijd twee geweest. Nu dus niet meer.

Zullen waarschijnlijk wel geirriteerd zijn dat ik een los broodje en portie frites heb besteld, in plaats van een hele schotel. Maar dat doet ieder normaal mens. Een los broodje (6 euro, belachelijk duur al) en portie frites (2,50) kost samen 8.50. Alhoewel ik deze keer blijkbaar 9 euro moest afrekenen. Er werd 3 euro aangeslagen voor de frites. Logisch dat je een los broodje en losse friet pakt toch? 9 euro scheelt namelijk 3.50 met een grote schotel adana, die kost 12.50.

Al met al, nooit meer naar deze chagrijnige onbeschofte dure oplichters. Zal blij zijn als ze failliet zijn, kan ook niet lang meer duren met dit soort personeel en prijzen. En ook is het eten nog eens niet te vreten, de kebab is al 5 keer opgebakken, net plastic waar je op kauwt.

En personeel praat niet eens Nederlands. Leer Nederlands of zet gewoon Nederstalig personeel achter de bar, we zitten hier niet in Turkije.