1. jay 119 punten

Zo zie je maar weer dat iedereen het anders ervaart, of niks gewend of snel tevreden. Ik ben zelf een horeca man in hart en nieren, maar mijn zaak is het niet. Te vaak kwam ik vieze dingen tegen zoals lippenstift en vingervlekken op de glazen, een barst er in, smerige peper&zout stelletjes op tafel en ga zo maar door.

Het eten is ook niet om naar huis te schrijven, taai voorgebakken vlees dat waarschijnlijk eerst een tikkie krijgt in de magnetron en daarna even de combisteamer in. Teveel restaurants hanteren deze methode. Het kan goed, maar dan moet je wel weten wat je doet.

Personeel is over het algemeen vriendelijk, maar dan heb ik het zeker niet over de leidinggevenden. Het zijn eerder de studentjes die je vriendelijk benaderen en ook dat komt meestal niet zo vaak voor.
    De locatie is gewoon top, heerlijk zitten vlakbij het water, moet je alleen nog even de wespen van je af slaan!

Kortom, om even bij te komen is het goed te doen, eten moet je zelf ervaren. Waarom ik er dan nog kom? Omdat mijn moeder het gezellig vind, en wanneer zij iets leuk vindt dan doe ik graag water bij de wijn ;)