Op dit adres zit nu: Pasta Tijd

1. Eten is best goed, maar moet héél erg lang wachten voordat bestelling klaar is. En dat terwijl het helemaal niet druk is in de zaak. Erg jammer!

Vorige recensies van Remi

• Saxion studenten

Slechte ervaring! Als groep van 8 Saxion studenten hier wat proberen te eten in onze pauze. Om 17:50 uur bij Chaplin aangekomen en om 18:55 kreeg de eerste persoon pas zijn bestelling geserveerd. Al met al dus meer dan een uur geduurd! Hierdoor waren we te laat terug op school aangekomen, aangezien de lessen om 19:00 uur weer begonnen. Ook in de tussentijd tegen personeel aangegeven dat we om 19:00 uur op school zouden moeten zijn, maar dat had geen effect. Er waren 3 personen aan het werk om de bestellingen te verwerken, waarvan er maar 1 duidelijk aan het werk was. In de tussentijd kwam de directeur om bij te springen en opeens werd er wel veel harder gewerkt, dus het kon wel blijkbaar. Na het eten bij directeur aangegeven dat het onacceptabel was dat het al met al meer dan een uur heeft geduurd om broodje shoarma opgediend te krijgen en of er hierdoor enige vorm van compensatie mogelijk was. Hierover viel ook al niet te discussiëren.

Helaas! Voor ons dus een dikke onvoldoende en nooit Chaplin weer!