Deze zaak is verhuisd naar Verdronkenoord 102, 1811 BH, Alkmaar

Op dit adres zit nu: Meat & Co

1. Afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd met mijn man in Alkmaar.
    Na een gezellige dag winkelen binnengestapt bij la Cubanita.
    Zag er leuk uit en leek ons wel wat. Jammer dat we niet zijn doorgelopen.
    Toen we er zo'n 10 minuten zaten kwam een groepje jongens binnen die volgens ons al in kennelijke staat waren.
    Wilden stoel niet aanschuiven, zodat personeel zich door een smalle doorgang moesten wringen. Gingen smerig om met eten waardoor het op de grond viel en als klap op de vuurpijl wilden ze ook een kan sangria.
    Door de achterlijk lange rietjes sproeide de sangria door de zaak zodat mensen die achter hen zaten onder de rode wijn zaten, lekker hoor!
    Eigenlijk zou je zulke mensen gewoon moeten kunnen weigeren en in ieder geval die rietjes weg moeten laten.
    Doordat het een smalle pijpenla is is het enorm gehorig, we hebben tijdens het eten bijna geen woord met elkaar kunnen wisselen.
    Naast ons zat een groep meiden die een vrijgezellenavond vierden, helemaal niets mis mee. Zij hadden het erg naar de zin, maar ondanks normaal volume was het een kakefonie van geluiden en ik ging met hoofdpijn de deur uit.

Verder is het eten ook niet van een hoogstaand niveau, kun je misschien ook niet verwachten van zo'n tentje, maar het was wel jammer.
    Voor ons zeker geen 2e keer la Cubanita.