1. Zeer donker restaurant. Schnitzel was goed, extra gekookte groenten op bord was overbodig. Spies met kip was zo waterig dat er geen kipsmaak meer te herkennen was en de stukjes op tofoe leken. Bord teruggegeven en gezegd dat ik geen nieuwe wilde, aangezien het niet aan de kok lag maar aan de kwaliteit van de kip (slechte inkoop).
    Na 10 min. bord teruggekregen met nieuwe groenten en 1 stukje opnieuw gebakken kip. Dit wilde ik dus niet. Kreeg een glas wijn aangeboden. Ik vroeg om een leeg bordje zodat ik frietjes en salade kon eten, deze kwam niet.
    Op rekening stond het retour gegeven gerecht berekend. Dit werd op mijn verzoek in mindering gebracht. Dat er ook 1 bier te veel op de rekening stond, hebben we niet meer gezegd.

Kok: Koop kipfilet zonder water geinjecteerd, geef er friet en een verse salade bij! En wat licht, ik zie graag wat ik eet. Hoe moeilijk is het!

4,3