Op dit adres zit nu: Evviva

1. Ik ben hier niet zo over te spreken. Een aantal dingen vielen mij op:

- Onnoemelijk veel spelfouten op de menukaart (Rissotto, tagliatele, vitello tonato, op het bord buiten cappuchino, en nog een aantal anderen). Geen doodzonde, maar komt niet echt professioneel over. Doe je research. Je menukaart en borden buiten zijn nota bene je visitekaartje, als daar al niets van klopt..

- Het gerecht 'risotto met truffel' bevatte gewoon simpele champignons. Niet erg, maar noem het geen truffel.

- De crepe suzette was steenkoud.

- Nadat er iets fout was gegaan in de bediening en dit gemeld werd, kwam er 0 reactie van het bedienende meisje. Had toch wel iets meer verwacht. De bediening lette in zijn geheel niet echt op.

- De porties waren veel, maar kwaliteit niet verfijnd.

Daartegenover staat wel dat de inrichting op zijn manier wel vernieuwend en leuk bedacht is, maar als je zoals ons enige klant bent, komt het nogal hol en ongezellig over.

Nee, eens maar nooit meer.
    Ieder restaurant heeft zo zijn eigen kwaliteit en gang van zaken, maar koppel daar wel de juiste prijs en 'attitude' aan vast.