1. L. Roos

Wij zijn hier gaan eten op 2 Juli met een gezelschap van 6 personen om iets te vieren.
    Het was geweldig. Precies zoals het hoort te zijn!

Allereerst werden we vriendelijk onthaalt door de gastheer. Op formele doch informele wijze ging deze met ons om, heel vriendelijk en prettig.

We werden aangenaam verrast toen we eenmaal het bestelde voorgezet kregen. Het zag er prachtig uit! De wijn werd keurig bijgeschonken en een betere bediening kon men zich niet wensen. Ook de sfeer is fijn. Men kan buiten in de 'stadstuin' zitten of binnen. Wij kozen ervoor om verhoogd te zitten waardoor men een intiemere sfeer krijgt met het gezelschap.

Wij gaan regelmatig uit eten en na een flink aantal malen teleurgesteld te zijn moet ik bij dit resaurant toch lovende woorden neerschrijven.
    We hebben een hele fijne avond gehad en de maaltijd salades waren voortreffelijk en rijkelijk!
    Ook de crème brûlée is zeer aan te raden!

Voor herhaling vatbaar, zeker weten!