1. Onlangs besloten we hier met ons gezin van 5 te gaan eten. Ik bestelde een zoete witte wijn en ontving een soort champagne. Ik vond het onsmakelijk en vroeg of ze ook een gewone zoete witte wijn hadden, zonder de bubbles. Nee, dit was wat ze altijd serveerden. De serveerder liet me een andere witte wijn proeven, maar die was droog, dus niet wat ik wilde. Ik gaf aan dat hij de wijn dan wel weg mocht halen, want dan dronk ik liever de fles water die we hadden besteld. De wijn bleef staan.
    We hebben meer dan een uur moeten wachten op ons eten. De kinderen waren ondertussen allen aan het klagen, hangen en hongerig. Eindelijk kwam dan de pizza. Eerlijk is eerlijk; de pizza was verrukkelijk! Omdat we zo lang hadden gewacht, besloten we om het geheel af te sluiten met een nagerecht. Daar zou ik mijn geld niet aan verspillen. Het leek alsof een kind van 5 het had gemaakt. De basis van de meeste nagerechten waren bolletjes vanille ijs. Ik ontving een schaal met een paar bolletjes vanille ijs gegarneerd met 6 lange vingers waarvan de helft door midden was gebroken en rond het ijs lag. Het was zo'n bizarre en onsmakelijke combinatie. Ik heb de lange vingers er maar uitgehaald en een schaaltje ijs bleef over. En ja, daar betaalde je wel de hoofdprijs voor.
    Toen we afrekenden, bleek dat ik moest betalen voor 2 glazen wijn! We gaven aan dat dat niet klopte en daarna werd dat verwijderd.
    Het eten was op zich dus erg goed. De service minimaal tot slecht. De wachttijd belachelijk lang. De prijs voor de pizza's was goed. Dessert was ronduit slecht. Je krijgt meer variatie wanneer je een schepijsje ergens anders gaat halen.