1. Echt een ongelofelijk nare ervaring.. Denk je lekker uit eten te gaan, vergeet het maar. Bediening oke, eten prima.. We waren aan het eten samen, toen er een gezelschap binnen kwam die aan een tafel naast ons gingen zitten, zeer luidruchtig bezig waren met elkaar te vertellen wat hun toilet gewoontes waren enz enz.. We hebben 2 keer hierovergeklaagd geklaagd, we konden elkaar niet meer verstaan, de trek in eten verging ons vanwege de vieze praatjes aan de andere tafel. We hebben onze maaltijd afgebroken, toen ineens kon er heel wat gebeuren.. Wij mochten het eten mee in doosjes of een ander tafeltje enz ... Nee, ze hadden na de eerste klacht al in moeten grijpen, dit gezelschap wat het nodige alcohol al hadden genuttigd alvorens binnen komen.. moeten weren of aan een andere tafel moeten zetten maar ja dat schijnen vaste klanten te zijn (wat wij dus niet zijn).